I. Vispārīgie noteikumi un definīcijas.

  1. Vispārīgie noteikumi un nosacījumi (tālāk “Nosacījumi”) attiecas uz darījuma attiecībām starp pircēju un Medikapharm, s.r.o.
  2. Katrs pircējs ir reģistrēta fiziska vai juridiska persona, kas veic pasūtījumu.
  3. Pasūtījums nozīmē noteiktas formas reģistru , kurā ir informācija par pircēju, pasūtīto preču saraksts no veikala piedāvājuma un preču cena, kas nosūtīta uz pārdevēja adresei.

Pasūtījums, līgums, atteikšanās.

  1. Pasūtījuma darījuma nosacījums ir visu nepieciešamo datu pilnīga un patiesa izpilde. Katrā pasūtījumā jāiekļauj: pircēja vārds, pasta adrese, tālruņa numurs, vienību skaits, pasūtījuma izdošanas datums, maksājuma veids, preču nosūtīšanas metode.
  2. Visi saņemtie pasūtījumi tiek uzskatīti par saistošiem.
  3. Pircējam ir tiesības atcelt pasūtījumu tikai dienā, kad pasūtījums ir iesniegts, un, ja produkti vēl nav izrakstīti rēķinā. Pasūtījumu var atcelt pa tālruni vai rakstiski (pa e-pastu vai pastu). Pārdevējs paziņo pircējam rakstisku paziņojumu par pasūtījuma anulēšanu (pa pastu vai pa e-pastu).
  4. Pircējam (patērētājam) ir tiesības atteikties no līguma bez pamatojuma 14 darba dienu laikā no preču saņemšanas dienas. Atgriešanas izmaksas sedz pats pircējs, kuram ir pienākums nosūtīt preces uz uzņēmuma adresi kā sūtījumu saskaņā ar apdrošināšanu pret zaudējumiem, kas radušies preču transportēšanas rezultātā (nevis piegāde).
  5. Pārdevējam ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma, ja pasūtīto preci nevar piegādāt cenā vai termiņā, kas norādīts šajos komercdarbības noteikumos, un nepiekrīt pircējam par aizstājēju aizvietošanu vai ja pircējs nepilda saistības, kas saistītas ar pasūtījuma izpildi.

II. Piegādes noteikumi.

  1. Līguma izpildes vieta ir reģistrācijas pieteikumā norādītā pircēja dzīves vieta vai uzņēmējdarbības vieta. Preces piegādās operatori, kas izmanto trešo personu pakalpojumus (kurjera pakalpojums).
  2. Operators piegādās preces pircējam pēc pasūtījuma saņemšanas, cik ātri vien iespējams, piegādes laiki ir pieejami operatora mājas lapā. Pircējs apzinās, ka, pildot operatora pienākumus, norādītie piegādes termiņi ir orientējoši. Ja operators nespēj piegādāt pircējam visas pasūtītās preces noteiktajā laikā, operators paziņo pircējam par iespējamo piegādes laiku pēc iespējas īsākā laikā vai piedāvā alternatīvu preču piegādi.
  3. Preces tiek iesaiņotas kastītē un iepakotas ar Medikapharm logotipa līmlenti. Pircējam ir jāpārbauda sūtījuma stāvoklis (vai nav bojāts ārējais iepakojums). Ja sūtījums ir redzami sabojāts, pircējam ir pienākums nekavējoties sazināties ar operatoru, nesaņemot sūtījumu. Jebkādas vēlākas sūdzības par preču stāvokli un summu netiks pieņemtas. Piegādes izmaksas preču cenā nav iekļautas. Piegādes cena tiek iekasēta saskaņā ar spēkā esošo cenu sarakstu, kas tiek parādīts e-veikala lapā. Ja preces atrodas krājumā, pasūtījumi tiek veikti nekavējoties. Ja preces nav sadalītas krājumu trūkuma dēļ, tās tiek izplatītas uzreiz pēc piegādes uz noliktavu. Piegādes laiki  ir norādīti katrā pasūtījumā.

III. Iepirkuma cena, maksājumi.

  1. Cenas, kas ir uzrādītas veikala lapās, ir tikai pamatpirkumam, izmantojot tirdzniecības sistēmu. Piegāde nav iekļauta cenā, ja vien nav norādīts citādi. Pārdevējs apņemas piegādāt preces pircējam par cenu, kas ir derīga preču pasūtīšanas brīdī.
  2. Norēķināšanās veidi:
    – Bankas pārskaitījums / konta depozīts
    – maksājums ar karti
    – Piegāde (nosūtīšanas pakalpojums)
  3. Pārdevējs preces pircējam rezervēs ne ilgāk kā 7 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas. Ja 7 dienu laikā maksājums netiek veikts, pārdevējam ir tiesības izstāties no pirkuma līguma.Akciju piedāvājumā norādītās akciju cenas ir spēkā visā akcijas laikā. Atlaides attiecas tikai uz tām precēm kurām tās ir norādītas.. Atsevišķas atlaides nevar pievienot.
  4. Garantija, pretenzijas, preču atgriešana vai apmaiņa.
  5. Patēriņa līguma izpildes garantijas laiks ir noteikts vismaz 24 mēnešus no pirkuma līguma spēkā stāšanās dienas.
  6. Sūdzības tiek izskatītas saskaņā ar Slovākijas Republikas spēkā esošajiem tiesību aktiem.
  7. Pircējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju vai veikt jaunu pasūtījumu bojātu preču piegādes gadījumā.
  8. Pircējam (patērētājam) ir tiesības preces 14 dienu laikā no piegādes datuma atdot atpakaļ neatgriezeniskā stāvoklī, ieskaitot dokumentus, kas ar tām piegādāti bez jebkāda iemesla. Medikapharm, s.r.o. nesaņem atpakaļ preces caur kurjera pakalpojumu. Preču atdošanas gadījumā pircējam ir pienākums nosūtīt preces standarta vai biznesa paketē pa pastu vai kurjēra sabiedrību.
  9. Ja tiek veikts atgriešanas process, pircējam tiks atmaksāta visa summa, kas samaksāta par precēm. Atgrieztajā cenā neietilpst sūtīšanas izmaksas. Pēc vienošanās kompensāciju var veikt apmaiņas veidā par citām precēm ar atbilstošu vērtību, kas tiks nosūtīta atsevišķi vai ar klienta nākamo pasūtījumu. Ja preces sūta atsevišķi (preču apmaiņas gadījumā), sūtīšanas maksa netiek iekasēta.
  10. Privātuma politika.
  11. Operators ir tiesīgs pieprasīt no pircēja datus, kas attiecas tikai uz pārdevēja vajadzībām, kas saistītas ar saistību izpildi, kas izriet no pirkuma līguma (vārds un uzvārds, pastāvīgās dzīvesvietas adrese, ieskaitot pasta indeksu, tālruņa numuru un e-pasta adresi).
  12. Pircējs piekrīt, ka pārdevējs apstrādā un uzglabā viņa personas datus, kas ir nepieciešami pārdevēja saistību izpildei, un apstrādā tos viņa informācijas sistēmā. Pārdevējs apņemas izskatīt un glabāt pircēja personas datus saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Pircējs piešķir pārdevējam šo atļauju uz nenoteiktu laiku.
  13. Reģistrējoties, pircējam ir iespēja izvēlēties no operatora turpmāk saņemt informāciju par citu mārketinga informāciju vai jauniem produktiem.
  14. Operators, pēc pircēja pieprasījuma pa tālruni vai rakstiska pieprasījuma bez jebkāda iemesla, apņemas jebkurā laikā izdzēst tā personas datus no savas datubāzes.
  15. Reģistrētais Pircējs personas datus var atjaunināt tiešsaistes režīmā, izmantojot tiešsaistes veikala vietni, tiklīdz jūs pierakstāties.

IV. Pārējie noteikumi.

  1. Pircējs bez atrunām pieņem visus “Vispārīgos noteikumus un nosacījumus”, kas ir spēkā pasūtījuma nosūtīšanas dienā.
  2. Pircējs paziņo, ka pirms pasūtījuma izpildīšanas viņš ir iepazinies ar šiem Vispārējiem noteikumiem un nosacījumiem.
  3. Attiecības starp abām pusēm, kuras neietilpst šajos “Vispārējos noteikumos un nosacījumos”, reglamentē attiecīgie Civilkodeksa noteikumi.

V. Garantija, pretenzijas, preču atmaksa vai preču nomaiņa

  1. Garantijas periods patērētāju līgumu izpildei tiek noteikts vismaz 24 mēnešus no pirkuma līguma spēkā stāšanās dienas.
  2. Reklāmas tiek apstrādātas saskaņā ar spēkā esošajiem Slovākijas Republikas tiesību aktiem.
  3. Pircējam ir tiesības sabojātās preces piegādes gadījumā pieprasīt kompensāciju vai veikt jaunu pasūtījumu.
  4. Pircējam (patērētājam) ir tiesības preces 14 dienu laikā pēc piegādes atdot atpakaļ neatgriezeniskā stāvoklī, ieskaitot dokumentus, kas ar viņu piegādāti bez jebkāda iemesla. Medikapharm, s.r.o. nepieņem atpakaļ preces ar kurjeru piegādes pakalpojumu. Preču atdošanas gadījumā pircējam ir pienākums nosūtīt preces standarta vai biznesa paketē pa pastu vai kurjeru kompāniju.
  5. Ja tiek veikta preču atpakaļnosūtīšana, pircējam tiks atlīdzināta visa summa, kas samaksāta par precēm. Atgrieztajā cenā neietilpst sūtīšanas un iepakošanas izmaksas. Pēc vienošanās, kompensāciju var veikt apmaiņas veidā pret citām precēm ar atbilstošu vērtību, kas tiks nosūtītas atsevišķi vai ar klienta nākamo pasūtījumu. Ja preces sūta atsevišķi (preču apmaiņas gadījumā), maksa par sūtīšanu un iepakojumu netiek iekasēti.

VI. Piegādes noteikumi

  1. Līguma izpildes vieta ir komercdarbības reģistrācijas veidlapā norādītā pircēja adreses vieta vai uzņēmējdarbības vieta. Preces piegādās operatori, kas izmanto trešo personu pakalpojumus (pasta nodaļa, kurjera pakalpojums).
  2. Operators piegādā preces pircējam pēc pasūtījuma saņemšanas, cik drīz vien iespējams, piegādes termiņi tiek ievietoti operatora tīmekļa vietnē. Pircējs apzinās, ka, pildot operatora pienākumus, norādītie piegādes noteikumi ir orientējoši. Ja operators nespēj piegādāt pircējam visas pasūtītās preces noteiktajā laikā, operators paziņo pircējam par piegādes izmaiņām pēc iespējas īsākā laikā un paziņo par pasūtīto preču paredzamo piegādes datumu vai piedāvā alternatīvu preču piegādi.
  3. Preces tiek iesaiņotas kastītē un iepakotas ar Medikapharm logotipu. Saņemot preci, Pircējam ir pienākums kopā ar Pārdevēju vai tā pilnvaroto pārstāvi pārbaudīt sūtījuma stāvokli (vai nav bojāts ārējais iepakojums) un parakstīt faktūrrēķinu, pavadzīmi vai citu sūtījuma pieņemšanas un nodošanas dokumentu. Kad Pircējs paraksta faktūrrēķinu, pavadzīmi vai citu sūtījuma pieņemšanas un nodošanas dokumentu, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts atbilstošā stāvoklī. Ja sūtījums ir redzami sabojāts, pircējam ir pienākums nekavējoties sazināties ar operatoru, nesaņemot sūtījumu. Jebkādas vēlākas sūdzības par preču sūtījuma stāvokli un summu netiks pieņemtas. Piegādes izmaksas preču cenā nav iekļautas. Piegādes cena tiek iekasēta saskaņā ar spēkā esošo cenu sarakstu, kas tiek parādīts e-veikala lapā. Gadījumos, kad preces atrodas krājumā, pasūtījumi tiek veikti nekavējoties. Ja preces nav sadalītas krājumu trūkuma dēļ, tās tiek izplatītas uzreiz pēc piegādes uz noliktavu. Piegādes laiks ir norādīts katrā pasūtījumā.

VII. Piegādes sūdzības.

  1. Pircējam ir pienākums, tūlīt pēc preces saņemšanas, pārbaudīt to.
  2. Gadījumā, ja atšķiras preču veids vai daudzums no rēķina datiem un pavadzīmes, par kļūmi
    jāpaziņo pārdevējam trīs darba dienu laikā pēc saņemšanas.
  3. Pircējs rakstiski paziņo pārdevējam par konstatētajām kļūdām pārdevēja e-adresē. Paziņojumā pircējam jāuzrāda konstatētās kļūdas un jāiesniedz pretenzija.
  4. Pircējs nepareizas piegādes dēļ var pieprasīt: trūkstošo preču piegādi, – preču ar defektiem apmaiņu pret kvalitatīvu preci, – atteikšanos no līguma.
  5. Visos pretenziju gadījumos ir jāuzrāda rēķins (pavadzīme) un attiecīgā prece.
  6. Pretenzijas gadījumā Pircējs aizpilda prasījuma veidlapu un nosūta to pa pastu vai uz e-pastu.
  7. Saskaņā ar Pārdošanas un piegādes veikšanas likumu, jums14 dienu laikā pēc preču saņemšanas no pārdevēja ir tiesības atgriezt preci, ja preces tiek atdotas atpakaļ uz mūsu adresi tādā pat stāvokli kā tika nosūtītas. Summa, kas samaksāta par precēm, tiks atgriezta bez liekas kavēšanās, tiklīdz preces tiks piegādātas uz mūsu adresi un atbilst iepriekš minētajiem nosacījumiem.
  8. Atsauksmēm un sūdzībām :

Medikapharm, s. r. o., Bulharská 70, 821 04 Bratislava, Slovensko.

Tālr .: 00421 917 523 830

LATVIJA: +371 29 570 542, medikapharm.lv@gmail.com

 

V Bratislave, 25.5.2018